Ja, ik kan het me ook nog wel herrinneren dat Artitec plannen had op de kappen los te leveren.Dat mogen ze wat mij betreft nog steeds doen.
Inderdaad .... weg met al die details ... dat ziet er veel beter uit!
Maar hopelijk snap je ook wat ik bedoel dat er ook productie modellen zijn die qua kwaliteit en bedrukking niet onderdoen voor Philotrain.En daar zijn genoeg voorbeelden van.
De klinknagels zijn dan misschien niet op schaal, maar er zijn een heleboel modellen (bijvoorbeeld de ovalenramenrijtuigen, of bepaalde type tenders) dat het er zonder klinknagels vele malen minder goed uitziet dan met te grote klinknagels. Reacht van de zijkant zal dat meevallen, maar als je langs zo'n model kijkt heb je een heel ander effect.Sander
En ik heb vandaag met een expert gesproken die veel verstand heeft van schaal indeling.... Weten jullie ook dat de klinknagels die Philotrain weergeeft niet in de goede schaal zijn.... Klinknagels in schaal 1:87 nabootsen bestaat niet bij treinen, want in 1:87 zijn ze in principe niet meer zichtbaar.De geschatte schaal van de klinknagel die philotrain weergeeft is waarschijnlijk 1:72.