@AlbertGMooi dat DCCext er in zit, hoe ben je verbonden vanuit RocRail met de RB1110? netwerk/usb? Z21/LocoNet/XpressNet?
Laat deze Railbox maar snel geleverd gaan worden (voor een heel goede prijs/prestatie verhouding) zodat we kunnen starten en eigen ervaringen opdoen als vereniging (en ook met het support, wat niet onbelangrijk is).
Juist wanneer je heel veel analoge locomotieven hebt, en eigenlijk huizenhoog opziet tegen het aanschaffen van zoveel DCC decoders als locomotieven, is daar eigenlijk geen beginnen aan. Het is voor velen veel te duur. Met mijn demoboard kon ik heel goed uitleggen, hoe je zo’n digitalisering stap voor stap kunt uitvoeren, en de portemonnee ontziet.
Dan hoef ik minder te scrollen
@Ben,De grootste verandering voor de overstapper is dat de bediening van accessoires gaat via een ringleiding naar clusterpunten waar wissels, puntstukken, servo’s of motoren, seinen en leds te vinden zijn. Juist op die plekken worden de functiedecoders ingezet. Dat bespaart meters draad en zorgt voor een veel hogere bedrijfszekerheid.Gr, Hans