Dan probeer ik handmatig de wissel om te leggen, maar dat gaat niet. Ik hoor het klikken van de relais voor de polarisatie, maar de servo beweegt niet. Niet met Koploper, niet met handregelaar. Ik leg de spanning af, met de rode knop in Koploper, en ook de hulpspanning van de baan. Daarna leg alle spanningen terug aan. Alles werkt weer.
Nee.Roelco rommelt met adressering in een combinatie S88 bus en RS bus voor z'n terugmelding. En als het dan niet doet wat moet zegt hij dat er een bug is in Koploper.Gr, Ben.
Dan is het die wisseldecoder vervangen door een ander. Blijkbaar is die niet meer zo lekker.
Ik heb zelf ook een Lenz (LZV100), maar zit met een probleem dat na ongeveer 30 minuten de baansturing totaal blockeert, wel spanning, maar apparaten reageren niet meer; sturing noch terugmelding. Ik heb al alle feedback toestellen vervangen, RS buiten en nu S88. Ik heb de LI interface ook al vervangen door die van Wim Ross. En steeds blokkeert de Lenz na ongeveer een half uur rijden. Ik heb een firmware upgrade en motherboard vervanging laten uitvoeren door Lenz in Duitsland. Probleem blijft. Ik heb een andere PC aangesloten, maar idem. Ik zou dus eens GEEN Lenz willen proberen.