Controlling a maximum of 8 signals or Controlling 16 ledsA signal may contain upto 8 leds. Parallel connected leds count for one led.A signal can have upto 10 different aspectsA signal can be configured manually. You can specify for each aspect and for each led its action: on , off or flashing.In this way you can configure almost all signals in the world.
Dus 3 enkele lampen boven elkaar betekent 3 x 3 kleuren.
Maar toen ik de handleiding zag werd ik al wat panisch..... of is dat niet nodig?
Ronald, vraag het eens aan bask185 . Hij heeft een miniseindecoder ontwikkeld voor een uiterst interessante prijs. Per sein één decoder. Direct aan te sluiten op de ringleiding. Wij, AMC in de Rijp, passen deze toe.Groet, Henk
Dat zou betekenen dat er 9 verschillende combinaties mogelijk zijn. Maar ga je die allemaal gebruiken?
Volgens mij ben je helemaal niet zo bang aangelegd. Je hoeft eigenlijk alleen te focussen op pagina 9 t/m 12.
Dank je, Jos. Ja, die kwam langs in de zoektocht. Maar toen ik de handleiding zag werd ik al wat panisch..... of is dat niet nodig?
Is uit te komen. Even goed lezen en je komt er wel uit.
Henk, die gebruiker heb ik geblokkeerd en wil daar verder niets mee te maken hebben Kan ook niet meer zien wat hij schrijft en dat wil ik graag zo houden.