Maar rem en trek kracht is misschien niet meer van deze tijd,Om buiten het eigen terrein te gaan spelen? Zonder bepaalde beperkingen.Nu was het een tractor 🚜 maar wat als het een moeder met kinderen in een klein autootje 🚗 was geweest …
Om buiten het eigen terrein te gaan spelen? Zonder bepaalde beperkingen.
Ik heb het genot gehad om al meerdere malen met de omc als passagier mee te mogen rijden.Wat mij verbaast is dat deze botsing mogelijk is, de omc is een van de langzamere machines van de sgb, en een tractor 🚜 is ook niet echt snel.Wordt de vraag voor mij, is er gestopt voor de onbewaakte overgang om de vlag te tonen?Dacht dat dit standaard was bij museum lijnen? Correct me of i’m wrong.En is de remkracht van de omc wel voldoende voor het aantal personen wat er vervoerd wordt..Ik vind het een geinig apparaat de omc. En er is enorm veel werk verzet om de replica te bouwen.Maar rem en trek kracht is misschien niet meer van deze tijd,Om buiten het eigen terrein te gaan spelen? Zonder bepaalde beperkingen.Nu was het een tractor 🚜 maar wat als het een moeder met kinderen in een klein autootje 🚗 was geweest …
....meegereden met Omc's.
Volgens mij is de omC 909 de aangedreven variant, de omC 910 wordt als (ongemotoriseerde) bijwagen gebruikt. Dan is net de motorwagen beschadigd.....
En als je niet op zit te letten, helpen een man met geel vest én een rode vlag ook niet ...https://www.youtube.com/v/Kx-mMgDEq0Y Op 0:50