Vorig jaar zijn 3 bezoekers bij de ingang opgehouden omdat ze geen tijdreservering hadden en er was op dat moment geen slot mogelijk. Ze hebben een uur moeten doorbrengen in de restauratie.
Dan zijn dus al binnen?
Juist dat reserveren stelt geen .... voor. Denk je ik kom later verzet je hem zelfs kort voor de tijd dat h=je gereserveerd had. Snap echt niet wat mensen daar lastig aan vinden. Kan geen reden zijn om niet te willen gaan
Kan geen reden zijn om niet te willen gaan
Zoals aangegeven, niet de bedoeling om er een discussie over te starten. En gaat me er ook niet om hoe veel het voorstelt.Het IS voor mij een reden niet te willen gaan. (voor alles waar dit geld trouwens) En volgens mij heb ik die vrijheid nog altijd in Nederland om dat als reden te hebben.(tenminste, nog nooit de politie aan de deur gehad die me gedwongen heeft toch naar Ontraxs te gaan omdat ze mijn reden om niet te gaan onzin vinden)En Marty vroeg of mensen echt een reden hebben dit aan te geven. En ik heb echt een reden, en die aangegeven. Nogmaals, vraag niet of iedereen het eens is met mijn reden, ook niet of mensen diezelfde reden ook willen gebruiken. Verwacht niet eens dat ze dit gaan aanpassen, die ene bezoeker kunnen ze best missen. Geef gewoon gehoor aan Marty's verzoek.Accepteer dat gewoon, denk er van wat je wilt, en laat het daarbij. Je zult mij toch niet overtuigen hier anders over te gaan denken.Groet,Roelco
dat heb ik nou ook altijd bij de supermarkt, heb ik alles netjes gescand, wordt ik niet gecontroleerdNou controleer me dan ook , anders heb ik voor niks alles netjes gescand