..Maar als mensen echt een reden hebben om niet te gaan, horen we ook het graag uiteraard.Ook de redenen die wij als organisatie ( Martin en ik dan) niet in de hand hebben, zoals het slopen van huizen voor meer parkeergelegenheid, of dat Vermaat nu eindelijk zijn prijzen eens verhoogd
Bezoek je het museum? Dan is het reserveren van een starttijd noodzakelijk
En daar mag iedereen een eigen mening over hebben, hoeven we het verder niet over te hebben. Dit is voor mij een echte reden om het niet eens meer te overwegen.
Juist dat reserveren stelt geen .... voor. Denk je ik kom later verzet je hem zelfs kort voor de tijd dat h=je gereserveerd had. Snap echt niet wat mensen daar lastig aan vinden. Kan geen reden zijn om niet te willen gaan
De discussie is al meer geweest en dus ook zeker niet bedoeld om hier een discussie punt van te maken, maar de vraagt of mensen een echte reden hebben om niet te gaan:1 van de belangrijkste reden voor mij om Ontrax niet in mijn agenda te zetten is deze van de site van het museum:En daar mag iedereen een eigen mening over hebben, hoeven we het verder niet over te hebben. Dit is voor mij een echte reden om het niet eens meer te overwegen.