Lees even wat ik schrijf....
Hoeveel vertraging kan een Sprinter überhaupt oplopen tussen Hilversum en Bussum?
En zoals ik al zei: dat gaat dus nergens over.
Waar ik wel benieuwd naar ben: als je de hele infra nu inricht naar de huidige dienstregelingen/trajecten, maak je je het dan ook in de toekomst niet moeilijk als je daar weer wijzigingen in wil aanbrengen? Of gaat dat nooit meer gebeuren?
Dat klopt, die verbouwing is enkele jaren geleden uitgevoerd. Daarbij is de boog bij het station geschikt gemaakt voor 130 in plaats van 80 km/u en de overwegen van vijf naar twee sporen gegaan.
Ik lees dat ProRail zich laat inspireren door de Japanse hogesnelheidstrein. Altijd goed als je iets wat bij een ander werkt kopieert. Maar naast Japan zijn er natuurlijk ook andere spoorweg bedrijven die het goed doen. Neem Zwitserland als voorbeeld.
Neem Zwitserland als voorbeeld.Groet, Aiko
Dan heeft een trein zelden last van de vertraging van een ander.
Weet niet of ze hier bij NS wachten?