Ik zie al herkenbare antwoorden, maar ik besef me nu ook dat ik de vraag ietwat verkeerd gesteld hebMijn Nieuwsgierigheid gaat vooral naar mensen die wel lid willen worden van een MSV, maar het niet doen , en wat de achterliggende redenen zijn om het niet te doen, terwijl ze het wel willenIk zou het best graag willen, en toch doe ik het niet om diverse redenen
Team Mitropa is niet echt een club.
Een groep bevriende autisten die elkaar ooksteunen in moeilijke tijden. En dat is voor eenelk van ons ook wel prettig
Zelf denk ik aan een modelbouwgroep van spoorweg "vaklui". Nu ik zelf aan het bouwen ben geslagen, loop ik vaak tegen problemen aan. Zelf ben ik staat een vrij capabel landschap te bouwen, echter bij de elektronica gaat het vaak mis.Rob
Wat is het dan wel?
En Team Mitropa is geen club, dat is een groep mensen die met elkaar omgaan , communiceren via een besloten forum en groeps app, die toevallig allemaal dezelfde hobby hebben en er een beetje hetzelfde over denken. Maar waar 98 % van de gespreksstof NIET over treinen/treintjes gaat.
echter bij de elektronica gaat het vaak mis.Waar ik voor pleit? Waarom niet een soos waar niet gebouwd wordt aan enorme clubbanen maar jouw eigen projectjes centraal staan. Je sleept je module er heen om juist die aspecten die je weinig tot niet beheerst door mensen te laten demonstreren.