Ik was gisteren ook op de beurs. Ben er jarenlang geweest, maar merkte dat ik er een beetje op uitgekeken raak. Veel kramen met ( te dure ) rommel en Märklin, waar ik niets aan heb en mijn lijstje met wat ik wil hebben is inmiddels aardig compleet.Dus het gevoel van rond lopen en leuke dingen zoeken had ik gisteren voor het eerst niet meer. Misschien komt dat wel weer, maar kan ook dat ik de beurzen in Houten over ga slaan.Heb ook niet veel gekocht deze keer. Paar kleine dingetjes bij Artitec en een Alsacast gebouw. De prijzen bij de horeca beginnen nu echt te gek te worden. Flesje Pepsi € 4,40, saucijzenbroodje € 4,50 en broodje bal € 7,30 wat een stel graaiers zeg 😡Vriendelijke groet Ruud B.
O ja, ik miste,ook Piet Peetoom maar kon gelukkig ook bij John Spanjersberg wat scoren
Een middagje prutsen heeft geresulteerd is een treinstel wat gewoon prima rijdt! De draadjes waren niets meer en minder dan extra stroomtoevoer van en naar de motorwagen. Moet alleen nog de ontbrekende koppeling fixen van die van de Umbauwagen is te kort.Misschien maar zelf 1 maken van Roco kortkoppeling die aan elkaar gemaakt worden d.m.v. een stukje styreen. Vanavond maar eens kijken.
Ineens kwam het in mij op dat ik van mijn andere VT 98 ooit eens een Zurüstbeutel had gekocht om deze compleet te maken en daar zat nog een vaste koppeling in dus het stel zit weer fatsoenlijk aan elkaar. Maar eens kijken waar ik de ontbrekende buffers kan kopen.Het gaat om de nummers 88581/88582 en deze 2 x.