Lekker overkill hoef je niet na te denken of je wel genoeg vermogen hebt.
Die dingen van ali lijken op de voedingen van Meanwell. Die moet je wel goed inbouwen omdat er 230V klemmen op zitten die vlak naast de uitgangsklemmen zitten en maar matig zijn afgeschermd.Zelf gebruik ik die van Meanwell, dan weet je dat je kwaliteit hebt.
Als je dan toch voor nieuw én betrouwbaar wil gaan:Meanwell 12V 2,1ADit is maar een voorbeeld, is wellicht nog ergens goedkoper te vinden ...[edit] Ja dus ... 😁 [/edit]
Niet voor het een of ander maar die heeft toch ook open aansluitklemmen zodat je aan de 230V kan hangen? Of bouw je deze voeding nog ergens in?
ja, ik bouw ze zodanig in dat je wel heel rare capriolen moet uithalen om de 230V aansluitingen aan te raken. En ik zorg dat de 230V bedrading en de uitgangsdraden langs verschillende routes lopen.Er zit wel een afdekkapje bij die voedingen, maar dat zijn flutdingen.
Ik heb eens een Meanwell urenlang op kortsluiting gehad. Het ding doet het nog.
Het is toch de bedoeling dat als je kortsluiting hebt, dat dan de voeding afgeschakeld wordt zodat er verder geen ellende zoals brand kan gaan gebeuren?
Hij zet ook niet meteen het volle vermogen er op. Hij meet alleen of de overbelasting er nog is. Pas als de overbelasting verdwenen is gaat de volle por er weer op.