Roco offert zelf vaak een deel van de aandrijving op. Maar vooral op het 3railforum zijn er genoeg voorbeelden waarbij de volledige aandrijving bij ombouw wordt behouden. Ben had daar een goed uitgelegd voorbeeld van een Roco 1600. Helaas is een deel van de foto’s in het stickydraadje verdwenen. Ben is ook hier actief. Misschien heeft hij de foto’s nog. Echt zonde, want met foto’s was het een rechtoe-rechtaan handleiding.
Ik was altijd in de veronderstelling dat een van de weinige voordelen (naast keerlussen) de bedrijfszekerheid van Märklin was
Henk: het staat in de Encyclopedie:https://encyclopedie.beneluxspoor.net/index.php?title=Ombouwen_Roco_1700_van_tweerail_naar_drierailGr, Ben.
Volgens mij gaat dit draadje over ombouwen Roco locomotieven van 2 rail naar 3, en niet of je voor of tegenstander bent vanhet 2 rail en of 3 rail systeem.Kees.