Deze is leuk: "Een woordvoerder verwijst daarnaast naar het vrijwilligersplatform van de gemeente. "We hopen dat de vrijwilligers [...] weer een passende vrijwilligersfunctie kunnen vinden."
Hij heeft toch gereden? Of kregen ze er een hardnekkige storing niet uit? Zoiets staat mij bij. Zomaar neerzetten gaat overigens niet. Zo te zien staat hij nog steeds op metersporige B6 draaistellen
Desondanks zijn er een hoop mensen die zich bij musea aansluiten, niet primair omdat ze wat met de collectie hebben maar simpelweg omdat ze wat willen doen, en voor die mensen geldt deze opmerking wel.
Dankjewel Bob!Op Google streetview zie ik nog een tweetal
Ik ben vooral erg benieuwd wat er met de Rollecate gaat gebeuren.Deze door mijn opa gebouwde locomotief heeft al heel wat omzwervingen gemaakt de laatste tijd...De enige rails in Nederland waar hij zo op kan ligt in het Linnaeushof in Bennebroek, de plek waar hij zijn "commerciële carrière" begon.
Dankjewel Bob!Op Google streetview zie ik nog een tweetal extra wagons: en het gebouw zelf ziet er hier ook niet zo florissant uit...,.