Op de site van Artitec lees ik dat nieuw uit te komen DE-I's (36, blauw met grijs dak en 40 in het rood) € 239,00 moeten gaan kosten, terwijl de laatst geleverde DE-I 50 ineens € 259,00 moest kosten. Er kwamen allemaal verhalen dat we niet moesten zeuren omdat de prijs al jaren niet verhoogd was e.d., maar kan iemand mij uitleggen waarom deze nieuwe lichting dan ineens wél weer voor € 239,00 verkocht kan worden Groet, Edwin
Ben nog wat aan het spelen geweest met de CV's ook die jij hebt aangegeven Karst maar er is niet veel verbetering opgetreden.Hij schokt toch nog een beetje in het middengebied.Maarten
Zonder rolmaat, maar op het oog met foto's van de echte erbij:4 luchtleidingen en 1 elektrische kabel getrokken. Dat hoort er toch ook bij. Ik twijfel een beetje of de koppeling te ver uitsteekt, of een beetje naar beneden hangtOp het spoor hangt het toch wel behoorlijk laag.Hoe ik dit heb gemaakt staat in het plan U draadje en op Sleutelspoor onder de plan U gesuperd in het plan U topic. Alleen bij de plan U is er nog een extra elektriciteitskabel. Die kan ik bij de DE-I maar aan een kant terugvinden.Overigens heb ik nu ook gebruik gemaakt van fosforbronzen strips van 0,1 * 0,5mm om de kabels aan de trekboom vast te binden. Die moeten nog een kleurtje krijgen.mvg,Ivo
Wat ik zou proberen: geef de decoder een reset en voer dan de waarden van Karst in?You can never tell.........GroetJan