Van dergelijke suggestieve uitspraken zodat iedereen naar de winkel rent ( En dan bedoel ik dus niet van jou persoonlijk Bob maar in het algemeen ) daar krijg ik dus een puntmuts van
En mocht de reclamebanen versie inderdaad limited zijn dan hoor ik graag hoe groot die levering is, 250 stuks toevallig ?Gr. Remco.
Er zijn per versie maar een beperkt aantal leverbaar (ik geloof 500 per batch. Iedere batch heeft z'n eigen treinstelnummer, uitvoering etc, zodat je toch een beetje exclusiviteit in handen hebt als ie er is). Op deze manier voorkomt men het fenomeen "winkeldochter" en geeft het de fabrikant de zekerheid dat ie niet met onverkochte modellen blijft zitten. Voor de consument betekent het: als je 'm wilt hebben moet je 'm bestellen bij de treinelier (= treintjeswinkelier).
Ik kan geen DE1 meer zien .Ik had het voorrecht om jullie testrijder te mogen zijn. Alle 500 exemplaren zijn de afgelopen dagen door mij op de rails gezet en getest op hun mechanische werking - goede rijrichting, rijgedrag, werkende front-, sluit- en binnenverlichting. Alie heeft de visuele controle voor zijn rekening genomen (trapjes, ruitewissers, frontschorten). Justina en Tuba hebben ze ingepakt en de handleiding erbij gedaan. En dit alles onder de immens blijde gezichten van de heren Artitec, Herbert en Diederik (op volgorde van ....). Last but not least heeft Stephanie alle zendingen gereed gemaakt zodat a.s. maandag daadwerkelijk alle winkeliers tegelijkertijd bevoorraad kunnen worden. Zo, nu weten jullie ook eens van de andere kant wat er allemaal nog komt kijken nadat een partij treintjes door de Chinees is afgeleverd. De Chinees (jawel met hoofdletter) heeft onder regie van Artitec fantastisch werk afgeleverd.Ik heb maar 1 min-puntje kunnen ontdekken...... het zijn er te weinig .Eén van jullie mag heel erg blij zijn, ik heb zelf een andere blauwe variant in de bestelling anders was er nu één minder beschikbaar voor uitlevering Hoe mooi kan een jaar eindigen; volgende week telt Nederland minimaal 500 zeer blije modelspoorders .GroetenTeddie zoals al gezegd voorlopig geen blauw meer kan zien
Piet,ik heb al diverse malen duidelijk gemaakt dat ik alleen namens mezelf spreek. Een bedankt voor het corrigeren van mijn taalfouten. Ted
Huub,voor alle duidelijkheid: ik ben geen al dan niet officiële spreektoeter van Artitec. Ik draag ze een warm hart toe en help ze af en toe een handje. Al was het maar om de eerste, zeer vertraagde DE1 zo snel als mogelijk naar de wachtende klanten te krijgen. Ted