Voor zover ik mij kan herinneren heb ik slechts één keer een model afgekraakt: daar ben ik 16 jaar geleden mee begonnen en ik ben nog steeds niet klaar.
Aangezien mijn DE-1 (rood met NS-logo, zonder reclamebanen) maar niet kwam, toch maar eens contact opgenomen met mijn winkelier. Die heeft met Artitec gebeld en het resultaat: geen DE-1. Als in, nooit meer. Ik kan of €130 extra uitgeven voor een versie met geluid, of heel misschien eentje met beschadigingen (afgezien van de snor, uiteraard).Dus dat ding heb ik, wat, vier jaar geleden besteld? Al die tijd netjes gewacht, de hoop niet opgegeven en het resultaat is: niets.
Boos en teleurgesteld zijn mag. Maar van een volwassen vent en ook nog administrator van dit forum, verwacht ik wat genuanceerder uitspraken.
En enkele gebruikers kunnen samen met mij beamen dat die lakschade bij diverse modellen heel ver te zoeken was.Ofwel, die kochten ze direct.
Wat natuurlijk heel goed werkt nu is een compensatie-aankoop. Lekker emo-shoppen
Heb de beschadiging nog steeds niet gevonden ...
Dat moet dan een model zijn geweest uit de serie 40-44 met Indusi voor het traject Mt-Aachen, Limburgs.
Door al dit soort meldingen heb ik trouwens wel sterk het vermoeden dat Artitec een 'reden' zocht om ze te kunnen dumpen. Want met de reclamebanenversie in aantocht zouden deze toch moeilijk verkoopbaar zijn..
En ik word, zonder t, zo moe van personen van wie onduidelijk is namens wie zij spreken. Namens zich zelf, namens een fabrikant bij goed nieuws, namens een fabrikant bij kritiek. Laat Artitec zelf reageren, en niet iemand die soms wel en soms niet namens Artitec spreekt.Piet
Die reclamebaan versie is ook nog eens een limited edition.
Een zending is inderdaad 500 exemplaren. Aangezien ze in Amsterdam voorzien worden van decoder en eventueel geluid zijn het dus 500 analoge exemplaren. Duidelijk???