De Blauwe Engelen hadden oorspronkelijk gloeilampen als binnenverlichting. Dus een gelige uitstraling.
24.45 ? extra lang werktijden?
Hoezo oorspronkelijk, de gloeilampen zaten tussen de TL-balken tot het eind (van de ongemoderniseerde stellen) er nog in bij wijze van noodverlichting Inderdaad wel stemmig
Henk,Misschien een beetje te simpel gedacht, maar wordt het minder erg als je de binnenverlichting dimt?Grtz,Ton
Let op het oog op de neus, waar ze mee konden worden vastgezet. (via een stang aan het spoor)
Henk, ik heb de boel wel uit elkaar gehaald en kan bij de ledjes komen.Ik ga er nu eentje zwart schilderen om het L sein buiten werking te stellen.Ik zal een overzichtsfoto van de print maken, kan je eventueel kijken welke weerstand je moet verwijderen (als dat kan, want het lijkt erop dat ze samen de weerstand delen) rood en geel.
Ik ga er nu eentje zwart schilderen om het L sein buiten werking te stellen.Ik zal een overzichtsfoto van de print maken, kan je eventueel kijken welke weerstand je moet verwijderen (als dat kan, want het lijkt erop dat ze samen de weerstand delen) rood en geel.