Tsjeempie wat wordt er veel moois gemaakt.Deze Belgische mannen deden een zeer geslaagde poging om de jeugd te laten rijden (modelspoorclub uit Snt Niklaas geloof ik).Foto mocht geplaatst van de beide mama's.Gelukkig was het erg druk en ja dan moest je soms geduld hebben of even terugkomen. Ik heb weer genoten. En natuurlijk de heren van Mitropa die laten zien dat de hobby op zoveel manieren beleefd kan worden, bedankt.
Er was één baan waar ik toch wel raar aan het kijken was. Prachtige baan, leuk gepresenteerd: beetje vierkant, met Italiaanse/Spaanse gebouwen. Maar vervolgens met een Duitse railbus die fantasieloos met 100 km/u een rondje rijdt. ?!? Vage sh*t als je ziet hoe (gemiddeld genomen) de rest z'n best doet om met geloofwaardig rollend materieel voor de dag te komen. Maar goed, als zoiets moois het ergste is dan is het een fraaie tentoonstelling.Reinout
Harm: dat het een mooi diorama is, daar ben ik het volledig mee eens. Het kijkgaatje heb ik gisteren gemist, maar vandaag noemde de bouwer het toevallig toen ik binnen gehoorsafstand stond. Gelijk gekeken natuurlijk. Als dit "met eenvoudige middelen gedaan is" ben ik benieuwd wat eruitkomt als ze ècht los gaan Heerlijke sfeer.
Tot slot nog een rondje handel en wat groen gescoord bij MBR.Wat ik wat vreemd vond was dat de prijzen bij MBR in euro's zijn maar je rekent af in Poolse Zloty's.Vanmorgen kwam ik er achter dat jij, als koper, de wisselkoers betaalt en dat de bank (RABO in mijn geval) daar nog extra 1,86% kosten overheen gooit.