Toch fraai dat afgeven op een enthousiaste modelbouwer die zijn creatie showt en ondertussen door schade en schande heeft geleerd dat of de afstand van baan tot publiek meer dan een armlengte plus 50 cm moet zijn . Of mensen wel dichterbij laten komen maar er een fysieke afscheiding tussen maken.Dus beste klagers zorg dat uw mede bezoekers hun vetzure klauwen buiten de bak houden of accepteer een afscheiding.PS toch een heel fraaie baan zoals ik vrijdag kon zien
Zeg Fluitje...Ik heb met 3 banen zo'n 14 evenementen gedaan. Enin '22 had ik voor het eerst een per ongeluk veroorzaakteschade. Armen in de baan gebeurd bij mij zelden, omdatik de arm al aan zie komen en dan waarschuw. En raarmaar waar, dit soort dingen zijn tot nu toe bij mij alleenin Nederland gebeurd. Dus Fluitje, geen klagerij maarpure ervaring... zonder afscheiding, want dat kan gewoon.
Helaas, of helaas, elk bouwwerk in elke schaal is me even lief, zijn er inderdaad Minder banen met een Nederlands thema, en uiteraard zouden wij de verhouding zeker anders willen zien, maar wat er niet is, kan er niet komen, dus mensen, als je je aangesproken voelt, ga vooral bouwen
Vlg mij was een van de Belgische clubs (sorry ben slecht in namen) in het hotel al de baan voor volgend jaar aan het tekenen.
Leugenaar.