En dan de tekstfout: afgelopen vrijdag bracht een medewerker van een winkel mij daarvan ter plekke op de hoogte. Hoewel de vloer van voldoende dik beton was moet er nu een gat gerepareerd worden. Geen details over hoe dit toch kon, wel een conclusie: vertrouwen is goed, controle is beter. En juist de laatste controle heb ik in goed vertrouwen niet gedaan. Eigen schuld, dikke bult, dus.Oplossing (sinds 5 minuten): er komen nieuwe cabines met de juiste opdruk, uiteraard gratis, die straks via de betreffende winkeliers omgeruild kunnen worden. Straks is de tweede week van juli.
Het is voor mij onbegrijpelijk, dat een fabrikant zo oliedom met een tekst omspringt.
Dan zijn we met zijn allen op Beneluxspoor toch wel heeeeel erg oliedom, als ik zo af en toe de teksten lees.En: fouten zijn vaak achteraf onbegrijpelijk, "hoe is het mogelijk", maar dat heeft weinig met oliedomheid te maken.Maarten van der Burgt.