Ik heb een vraag of iemand mijn kan helpen met de juiste Lila kleur waarin deze lok is afgeleverd in 1957 en heeft zo gereden t/m 1963.Ik wil dit graag weet om dat ik graag deze loc wil af maken waar mijn vader,die na een lang ziekte bed zondagavond helaas is overleden , mee is begonnen.ik heb kleinspoor al gemaild of Erwin de lila kleur al heeft even als de nummerschildjes voor deze lok.Het was mijn vader zijn wens om deze loc in lila met zandgele te bouwen.Ik wil deze wens als nog uit laten komen door af te maken waar hij aan is begonnen.groetjes edwin
Ivo,Aan de onderkant van het chassis zit een lijn. Daar kan je precies een roco zaagje inzetten en heb je de boel precies op maat afgekort.
Chris,Daar heb ik alleen een richel gevonden. Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Als je langs deze richel het chassis afzaagt, wordt het wel mooi haaks, maar volgens mij wordt het chassis dan iets te kort, waardoor de bufferbalk niet meer mooi strak past. Mij is vijlen beter bevallen, maar dat kost wel meer tijd.mvg,Ivo