Ah... Het is nu in ieder geval zichtbaar, dat bij sommigen, de subjectieve beleving van 'dat wat de gek ervoor geeft ' meer een rol speelt, dan hoe het eigenlijk in elkaar steekt...
Meerdere websites, oa Consumentenbond,
Ach ja, ik had een tijdje terug op een bekende veiling website een locje gezien wat vrij zeldzaam is en ik zocht die nog. Er was heel wat interesse voor en uiteindelijk bleef ik met 1 bieder over. De prijs veel te ver opgedreven tot zelfs licht over de nieuwwaarde, echt een bied-oorlog. Ik was achteraf blij dat ik het had verloren.
Nu kreeg ik gisteren een bericht of ik nog interesse had, omdat de andere niet meer reageerde.
De prijzen op Marktplaats rijzen idd vaak de pan uit.Wat ik we weleens afvraag is, dat de kopers klakkeloos hun biedingen verhogen en dan niets meer van zich laten horen als er akkoord gegeven werd.Dit laatste had ik afgelopen dagen nog, ik had aan gegeven dat ik een exemplaar wilde hebben voor een x prijs inclusief verzenden.Ik kreeg als antwoordt dat die man al akkoord was gegaan met iemand anders.Nu kreeg ik gisteren een bericht of ik nog interesse had, omdat de andere niet meer reageerde.Dus mijn conclusie is dat er heel vaak zomaar mee geboden wordt
En toen, alsnog gekocht?
Je wil het misschien niet maar dat is hoe het in elkaar steekt. Ik wil je wel eens over de beurs zien lopen als je met die berekening bij de handelaren over de prijs gaat onderhandelen.
Yep, ik heb het bedrag net overgemaakt