Lijkt weer op een déjà-vue Veel technische termen, mooie plaatjes maar voor mij als leek, abacadabra. De samenhang tussen al deze termen ontgaat me volkomen, maar ja, ik ben dan ook niet opgeleid als elektronicus. Destijds was ik ook geïnteresseerd in een oplossing voor dit probleem. Niemand wilde toen voor mij een kant en klare device leveren die simpel aan te sluiten was, wel veel gekissebis waar ik als leek niets aan had. Dus, dan maar iets van de plank en kon ik verder met de bouw van Cornfield Junction / Boulder Crossing Rob
Ja de LK100 moet je even goed instellenWeet niet wat ik me voor moet stellen bij "ronduit slecht"
Maar kost wel wat moeite om in te bouwen
Ook ik ben geen elektronicus maar het is te simpel om te stellen dat een DCC uitgevoerde baan alleen van de grond is te krijgen met het "simpel aansluiten van een kant en klare device". Beetje meer lezen en verdiepen, zo ben ik ook stapje voor stapje verder gekomen. Zonder de achterliggende (natuurkundige) processen te kennen die zich afspelen binnen de diverse modules.Bas wordt hier mijns inziens tekort gedaan. Hij biedt juist een zo simpel en goedkoop mogelijke oplossing. Voor mij ook abacadabra maar doorvragen kan ook.Rian
Tja, een hele hoop heen en weer gepraat en goed bedoelde adviezen. Doch slechts twee doen suggesties die passen binnen mijn vraagstelling. De rest gaat daar compleet aan voorbij en dat is jammer.
Als je met een LK200 werkt heb je ook geen lichtsluis nodig.20cm detectie, je keerlus deel, 20cm detectie.