De rechthoek rechtsonder is de laptop.
En zoals ik al eerder schreef:Eerder gaf je aan dat je met de CS2 en een laptop wilt gaan werken.Met welk programma wil je gaan werken.En heb je al nagedacht over de wisseldecoders, eventuele seindecoders en de bezetmelders.Gezien het aantal wat je hier voor nodig hebt ook wel een puntje van overweging voor het kostenplaatje. Dit samen met het grote aantal wissels wat je nodig gaat hebben.Geef daar ook eens meer info over.Want wil je volledig automatisch gaan rijden of handmatig / gedeeltelijk handmatig.Automatisering is zeker iets om ook bij de planning rekening mee te houden.Je wilt je CS2 en laptop op de baan plaatsen. Maar heb je dan ook rekening gehouden met waar de rest van de elektronica moet komen?
Maar vooral goed nieuws daar. Het huidige plan begint steeds meer te lijken op die voorgesteld is in reactie 601. Dus ongeveer de helft aan reacties eerder.
de baan is te complex steek ik overal op, is er dan een alternatief?Het mag toch nog een uitdaging zijn?
Oftewel je blijft maar in je eigen gelijk geloven.Want op welk forum je het ook blijft vragen je blijft je eigen idee maar krampachtig vasthouden.Citaat uit draadje bij de buren.Het alternatief is je al zo vaak aangereikt.Versimpelen dit baanplan. En waar het bij de buren ook al over gaat, net als hier, is het automatiseren van de baan. Ik wens je daar veel succes mee. Ik zie het niet gebeuren. En dan is de laptop ook zinloos.En de CS2 kan je toch naast de baan een plaatsje geven. Dan krijg je weer wat meer ruimte voor rails voor een zinvoller baanplan wat sterk versimpelt is. Daar zal je uiteindelijk meer voldoening uit halen.En het zou denk een hoop schelen in de hulp als je ook antwoorden geeft op vragen die gesteld worden. Laten we het maar houden op jeugdige eigenwijsheid.
De CS2 MOET op de plank ik heb absoluut geen plaats vrij rondom de plankOver de gestelde vragen: die zal ik beantwoorden als ik er zelf uit ben.
CS2: lade onder de plank kan niet? Heb je hem ook stofvrij
Jij houdt maar vast aan die rechter onderhoek. Die lade kan dan toch ook links. Je blijft je maar rigide aan je eigen idee vasthouden en staat niet open voor alternatieven. Als de baan nu op ongeveer een meter hoogte komt heb je best nog ruimte om war hoger te gaan. 1.20 tot 1.30 meter hoogte is een mooie hoogte om je baan te bekijken. Met 1 meter kijk je er op neer.