ik neem aan dat je deze basis bedoelt?
@Steele,Wat is de gedachte achter je 2 gewenste keerlussen?GroetenHendrik Jan
Eerder gaf je aan dat je met de CS2 en een laptop wilt gaan werken.Met welk programma wil je gaan werken.En heb je al nagedacht over de wisseldecoders, eventuele seindecoders en de bezetmelders.Gezien het aantal wat je hier voor nodig hebt ook wel een puntje van overweging voor het kostenplaatje. Dit samen met het grote aantal wissels wat je nodig gaat hebben.
je bedoelt op plan #132? dit is om te keren natuurlijk
even in WT het plan van Michel omgezet, een beetje flou-artistique en mijlenver verwijderd van de laatste versie van mijn plan.Ik heb nog 10 flexrails en waar mogelijk ze ingezet hoewel ik niet zo'n voorstander ben van deze rails.Wat ik hier mis is een keercirkel, het is m.i. teveel rondjes rijden nu.Blauw station, geel stijg, groen rangeer.Ik mis ook teveel rangeerspoor.Ik zal eens trachten de keercirkel/-lus toe te voegen.
Meer rijmogelijkheden op een klein oppervlak betekent minder realisme.Maar het omgekeerde is ook waar:Meer realisme op een klein oppervlak betekent minder rijmogelijkheden.Wat de ideale verhouding is tussen die twee, bepaal je uiteindelijk zelf.
Blijft nog wel de vraag Yves, hoe kom je erbij 80cm is toch wel ongeveer de max.