Hoi allemaal,Ik ben benieuwd of het pakken van bier en chips een meetbaar effect heeft op de geleidende eigenschappen van de bedrading onder onze modelbaan. Ik vermoed dat er op zijn minst een afgeleid effect is omdat bier en chips meestal aanrukken als de gemoederen hier hoog oplopen. En temperatuurstijging heeft een effect dat het de weerstand van een geleider verhoogt. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen en ik reken zeker op 18 pagina's gezwam in drie dagen!
...Wel even cv29 met 1 bit verhogen dan....Drank doet rare dingen met je modeltreinen.
... de koffie spoot uit mijn neus ...
http://das/
Wij van WC Eend, vermoeden vandaag een ernstige verhitting bij forumleden.Wij raden ieder lid aan met de voeten in een teiltje water met ijsblokjes te gaan zitten.Dit teiltje kan tevens gebruikt worden om het bier te koelen.
Ik woon niet aan de grens, maar ga zeker 1X in de maand even naar de buren. Naast de nodige versnaperingen en dorst lessende middelen die daar overigens veel goedkoper zijn als hier, zijn er nog wel meer redenen om daar even te vertoeven.
Wat een nutteloos gesprek weer, ik ben er klaar mee.Ik ga een andere hobby oppakken, voorhuidfluiten. Weer zeker dat daar skineffect ook wel te vinden zal zijn.