Intermodellbau staat als Duitser je nog steeds niet aanbied om met je pin /kaart te betalen en alleen met "baar geld"
Verdienen is niet het eerste Ronald, maar ik wil wel graag met een beurs uit mijn kosten komen.
Toen ik afgelopen December de Rattery Little Train Show organiseerde, heb ik alleen maar modelbanen uitgenodigd en helemaal geen commerciële verkoop. Dat maakt zo'n evenement ook speciaal, want iedereen komt daar dan echt alleen voor de modelspoorcreaties.
Wat ik nooit begrijp is waarom een evenement zoveel wil verdienen aan de commerciële exposanten met prijzen die in de duizenden Euro's lopen. Want zoals Frits ook al aangeeft, hij komt graag voor commercieel aanbod. De verkopers zijn ook een onderdeel van de beurs, waarvoor ook klant komen. In Engeland komen ook meer verkopers niet meer naar evenementen. Als het voor het geld niet hoeft (Rails of Sheffield verkoopt ook wel genoeg om het licht te laten branden zonder op een beurs te zijn) en je wordt al benaderd alsof je een melkkoe bent en niet een aanwinst voor het evenement, dan word je ook niet echt verleid.
Het is patat.
Zijn er nog filmpjes, foto’s of andere indrukken van bezoekers?
Wij waren er op vrijdag met de trein, kwamen ook de mensen uit Gaanderen tegen in het lelijke Oberhausen hbf [wat een zooitje dat station]Van af Bocholt naar Oberhausen op tijd maar naar Dortmund vertraging van ongeveer 30 min dat is er heel gewoon Maar voor de rest een mooie dag van gemaaktCor
en je veel liever in Sint Niklaas stond
Wat ik nooit begrijp is waarom een evenement zoveel wil verdienen aan de commerciële exposanten met prijzen die in de duizenden Euro's lopen. Want zoals Frits ook al aangeeft, hij komt graag voor commercieel aanbod.