Moet de stand wel van 6 naar 8 meter)
Vandaag reed er geen pendeltrein. Iets met een seinstoring. Gelukkig is het een prima wandelingetje door de Utrechtse binnenstad.
Tot mijn zeer grote spijt, ben ik ipv 2 dagen naar Utrecht, binnen moeten blijven. M'n longen uit m'n lijf gehoest.Dat wil ik niemand aandoen dus niet gegaan. Wel super leuk om een soort verslag her te lezen, met foto's.Het enige voordeel is dat ik in plaats me te vergapen aan de bouwkunsten van de meesters, ik zelf lekker bezig ben geweest.Maar die uren had ik graag opgegeven om veel te zien, praten en te leren.Dus bedankt voor de foto's mannen en tot snel (Houten en Achterhoek).Dus Wim ik heb nu al zin in de koek en de kennismaking met jullie.
De pendeltrein vandaag heeft gewoon gereden. Waren wel 2 ritten uitgevallen vanwege die storing
Toch heb ik een klein vraagje aan de regelmatige bezoekers die zich aangesproken voelen, gewoon uit nieuwsgierigheid en respect voor een ieders mening. : als je een kaartje koopt voor een concert van Rammstein, waarom maak je je dan achteraf boos dat je het vreemd vond dat Frans Bauer niet is komen zingen??