Vanuit het SNM is besloten de loc niet op te knappen. Tomasso is een particulier initiatief begonnen om de loc alsnog op te knappen.Eelco
Hehe ;DWie heeft wat besloten?Volgens mji is het nog altijd het NSM, of SPM, maar SNM heb je volgens mij ter plekke verzonnen....
en nu nog de laatste Nederlandse stoomlok als oud vuil aan de kant zetten.
Ik was vanmiddag in het NSM en de 3737 stond binnen. Opvallend : groot deel van het remwerk was losgenomen en lag deels voor de lok, deels in de kuil en deels in het machinistenhuis. Dus er word nog wel naar gekeken?
Nee, dat is er gewoon afgevallen. Gaf mee n klap zeg, donderdag (vandaar de naam) toen we aan het opbouwen waren...
Volgens mij is het NSM een Museum, en geen excursiebedrijf.Een museum conserveert en bewaart materieel, maar gaat daar toch niet mee rijden.En als je toch met dat ding gaat rijden kan de loc beter worden onder gebracht bij de SSN ZLSM of VSM.Ik zie geen taak voor het NSM om met de locs te gaan rijden.eerder om ze goed te conserveren en ze tentoon te stellen. (en dat hoeft beslist niet rijvaardig)Jos.
Ze gaan bij het NSM immers 100 % voor de attractiewaarde...