Kan de 6300 niet rijvaardig worden, dat tijdperk heb ik destijds net gemist.......
t'Zal niet aan jullie liggen, en mijn bedoeling is ook niet om negatief over te komen, maar ik denk dat als je mensen en gelden wilt gaan werven je die mensen wel wat moet kunnen waarmaken...Als je nu een stichting opricht, mensen daar geld aan doneren en later duideljik zou worden dat het NSM vanaf begin af aan niet had willen mee werken zou ik me tochwel bedrogen voelen met alle gevolgen van dien...Wil je zoiets bereiken moet je met een goed plan het NSM overtuigen en dan kun je ergens een basis mee starten.Als men het hier al heeft over eventueel verder op te knappen museummaterieel in de toekomst, krijg ik het idee dat er nogal makkelijk over word gedacht en dat lijkt mij ook de plannen voor een 3737 niet ten goede te komen...Immers was het NSM al zeker 3 jaar bezig met plannen maken, en die moet jij dus nu zien te overtreffen....
Dat zou ook een strakke actie zijn. Maar dat is volgens mij net zo realistisch als een stomende 6317... Eelco
Persoonlijk denk ik dat zowel de 3737, 6317 als de 2104 ongeveer in dezelfde staat zijn.........Van drijfwielen, drijfwerk en frameplaten welke tegen elkaar aanlopen hebben de 2104 en 6314 in ieder geval geen last.