Zou iedereen die interesse heeft en die eventueel wat zou willen doen, zich kunnen melden met een emailtje? Wellicht dat we dan eens iets kunnen organiseren, bijvoorbeeld een keer bij elkaar komen om dingen wat concreter te maken en ideeen uit te wisselen.Ik hoor of zie graag reacties (heb er inmiddels als 2 binnen, maar er is ruimte voor meer )Tom.
Hallo Tom, Ik vraag mij af, net als mijn voorganger, of het niet beter is , dat je eerst eens donateur gaat worden, om goed geinformeerdte zijn over wat precies de achtergronden zijn over het niet laten reviseren van de 3737. Het zou wel eens kunnen, dat je anders gaat denken over die hele kwestie.
Er zijn Stchtingen met eigen materieel welke bv slechts euro 15,- op JAARbasis vragen, en zelfs deze hebben grote moeite dit bedrag te innen en leden vast te houden.
Ik wil niet zwart/wit kijken maar naar mijn persoonlijke idee komt die TEE motorwagen er bijvoorbeeld nooit. Tot nu toe, het stel staat al weer "even" in Nederland, is zelfs geen (stuur-) rijtuig ook maar enigzins opgeknapt.
@ Marco,Yep en hier is nog een Tom (Tomasso), ook vrijwilliger (bij de MBS), maar dan zonder H