Dan zou ik eerder zeggen, verkoop kaartjes! Verkoop rittenkaarten met de 3737. We gaan dus nu ritten plannen met de 3737 voor het moment dat deze loc gerestaureerd is.
De heimwee express kost geld, zelfs als ie helemaal vol zit. en daar hoeven niet een de kosten van af van een restauratie/APK
Je zegt nu wat Marty al zei.
23-02-09 op blz 17 van deze discussie:CitaatHeren,Zullen we dit onderwerp voorlopig niet laten voor wat het is? Volgens mij heeft iedereen in de afgelopen 17 pagina’s wel z’n zegje gedaan.Het NSM is eigenaar van de loc en heeft besloten dat de loc voorlopig niet rijvaardig hersteld gaat worden. Of we dat leuk vinden of niet, daar zullen we het mee moeten doen. Een toekomstig rijvaardig maken wordt niet expliciet uitgesloten, maar een heroverweging lijkt de komende jaren niet aan de orde.Het heeft in mijn ogen weinig zin om allerlei standpunten te blijven herhalen. De kans dat hier (onbedoeld) op iemands tenen wordt gestaan is groot en zal een toekomstige heroverweging geen goed doen.Laten we met z’n allen genieten van wat het NSM in huis heeft en vooral blij zijn met wat wel rijvaardig is en gebruikt wordt. Dit is een lange en nog steeds groeiende lijst.Wat mij betreft mag dit onderwerp op slot.
Heren,Zullen we dit onderwerp voorlopig niet laten voor wat het is? Volgens mij heeft iedereen in de afgelopen 17 pagina’s wel z’n zegje gedaan.Het NSM is eigenaar van de loc en heeft besloten dat de loc voorlopig niet rijvaardig hersteld gaat worden. Of we dat leuk vinden of niet, daar zullen we het mee moeten doen. Een toekomstig rijvaardig maken wordt niet expliciet uitgesloten, maar een heroverweging lijkt de komende jaren niet aan de orde.Het heeft in mijn ogen weinig zin om allerlei standpunten te blijven herhalen. De kans dat hier (onbedoeld) op iemands tenen wordt gestaan is groot en zal een toekomstige heroverweging geen goed doen.Laten we met z’n allen genieten van wat het NSM in huis heeft en vooral blij zijn met wat wel rijvaardig is en gebruikt wordt. Dit is een lange en nog steeds groeiende lijst.Wat mij betreft mag dit onderwerp op slot.