Of staan er altijd zoveel treinen, dat 2 altijd vol is, een trein vertrekt en meteen de vrijkomende plek vanuit 1 weer opgevuld wordt ?
Maar hoe wil je de detectie doen (of instelling), dat een ........ naar het kopspoor gaat of het SchSt inrijdt ? Automatisch ? Handmatig ?
Ik zou het hele ABC verhaal vergeten - je krijgt daar dikke spijt van want nul flexibiliteit - en dit automatiseren met Koploper. Kun je ook eens een trein van 4m er door jassen en kun je ook eens wat nieuws bedenken want reken maar dat dit gaat vervelen.
Ik denk dat het met Koploper toch ook niet zo simpel is, daar kan je idd het aantal rijdende treinen beperken, maar zo'n schaduwstation regelen zal niet zomaar lukken vrees ik.
Ik zou het hele ABC verhaal vergeten - je krijgt daar dikke spijt van want nul flexibiliteit
Kun je ook eens een trein van 4m er door jassen en kun je ook eens wat nieuws bedenken want reken maar dat dit gaat vervelen.
Een ieder zit de hele dag op z'n smartphone te gluren en nu is een scherm ineens een probleem?
Bovendien, eens het rijdt hoef je helemaal niet op dat scherm te kijken.