Ook is ga de 13e naar Rijswijk.Vorig jaar vond ik de Fremo baan erg mooi. Daar ga ik nu zeker ook weer een kijkje nemen. Maar ik kom natuurlijk ook naar de Forum baan kijken.
....moest plassen. Toen ik terug kwam zei iemand: je bent te laat, de trein is al voorbij.....
Ja Fremo, ik hoop dat er wat meer gereden wordt dit jaar. Is het iets om de dienstregeling vooraf bekend te maken? Vorig jaar stond ik langs de heus wel nette baan te wachten maar moest plassen. Toen ik terug kwam zei iemand: je bent te laat, de trein is al voorbij..... Ik twijfel om te gaan, m'n nieuwe knie is nog niet helemaal top om een paar uur te lopen / staan maar heb nog een paar dagen om te besluiten, misschien zondag middag. Wie gaat veel plezier en neem cash geld mee voor de koffiehoek want daar kun je niet pinnen. Daar kwamen wij achter toen ik aan de beurt was na 10 minuten in de rij staan. Gr, Ben.
In houten stond eens een groepje Engelsen.Reden ook volgens dienstregeling. Compleet in formeel tunue, met bel, telefoon, in een hokkie. Schitterend.