Van Peter (PeterV) kreeg ik een restje Loctite 406 gratis en voor niks om dit probleem op te lossen: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=108740.0 Gr, Ben.
... misschien weet iemand hier welke bovenbouw er op hoort
Vandaag geweest en wou deze beurs gebruiken om inspiratie op te doen want ik wil binnenkort beginnen met een spoor n baan.Alleen jammer dat er maar 1 spoor baan aanwezig was hier heb ik toch wat ideeën op gedaan.Ik weet niet hoe het zit met de andere editie is in Houten of er dan meer banen aanwezig is?Omdat ik alleen ideeën wou opdoen wou ik alleen kijken en niks kopen ben wel van plan om 11 november weer te gaan met een andere doel.
GTU kolenbakken, zeiden ze desgevraagd bij Artitec. (Ik heb er ook een paar meegenomen.)
ik meen dat er al E-tjes op thingiverse staan. hoe die printen weet ik niet
Wat het vroege inpakken betreft. Voor degenen die nooit aan de verkoopkant van de tafel heeft gestaan. Het is veel kijke kijke nie kopuh. Alles wordt opgepakt, bekeken en teruggelegd. Als er na 12.00 - 12.30 niets meer gebeurd qua handel gaat het voor de verkopers vervelen. Zelfs met items vanaf € 1,50 is het lastig om wat kwijt te raken.Een dag als verkoper betekend voor mij 5.00 opstaan, douchen, ontbijten, naar Houten rijden en dan vanaf ongeveer 8.15 spullen uitpakken en alles op de tafel leggen. En dan vanaf 9.45 komen de mensen de zaal in.Dit is niet om te klagen, maar om het winkelend publiek een idee te geven wat een dagje verkopen inhoudt. En sommige verkopers moeten veel verder terugrijden als ik. En als er na 13.00 niets meer verkocht wordt dan wordt er eerder ingepakt. Dat ligt niet alleen aan de verkopers, maar ook voor een deel aan de bezoekers. Ik ben pas na 15.00 in gaan pakken, maar de laatste uren heb ik alleen nog wat aan andere standhouders verkocht.Het is me vaker opgevallen dat bezoekers geld uitgeven om naar Houten ( en terug ) te reizen en voor een kaartje. En éénmaal binnen mag het niets meer kosten.....Vriendelijke groet Ruud B.