Nu, de theorie zegt ook dat als er geen concurrentie is, dat er geen motivering is om het beter te doen. Dan mag je hier roepen dat datniet bewezen is, maar dat is het wel. En er is geen alternatief voor het hoofdnet nu. Niet de bus, metro of tram. En dat maakt een bedrijf inherent lui. Geeft niet als je daar gelukkig mee bent, maar je zal nooit weten het beter kan.
Bestaat Reizigersorganisatie ROVER nog?
Arriva in Amerikaanse handen, dan komt het vast goed. Die Amerikanen weten alles van concurrentie én van het rijden van passagierstreinen...toch?
Ik weet niet hoe dat bij andere vervoerders zit, maar bij NS mag je in de spitsuren geen gewone fiets meenemen.Wel een vouwfiets, en dat is dan gratis, mits opgevouwen.
Ja die geitenwollen figuren bestaan nog steeds. Schijnen ook namens mij te spreken als ik hun uitspraken zo hoor.Is apart want ze hebben mij nog nooit gevraagd of ze mijn woordvoerder mogen zijn.Een van de vele clubs die wat mij betreft ook zichzelf mogen opheffen.
Nu, de theorie zegt ook dat als er geen concurrentie is, dat er geen motivering is om het beter te doen. Dan mag je hier roepen dat dat niet bewezen is, maar dat is het wel.
Nu, dat noemen we een imperfecte markt, want er zijn teveel verstorende factoren. Maar dat is voor een belangrijk deel omdat wij die markt hebben vormgegeven. Door een concessie steeds aan een NS te gunnen, door de infrastructuur te regelen zoals we dat doen. Misschien wel terecht maar dat is een andere discussie.
omdat de markt een groot deel van Nederland links liet liggen. Bij de broodjes kaas werkt dat wel.
Daar komt nog eens bovenop dat de onderliggende aanname is dat een organisatie van nature helemaal niet beter wil presteren. Ik denk dat dat al niet waar is. En als dat inderdaad niet waar is, brengt dat je hele bovenstaande verhaal aan het wankelen.
Nu, de theorie zegt ook dat als er geen concurrentie is, dat er geen motivering is om het beter te doen. Dan mag je hier roepen dat datniet bewezen is, maar dat is het wel. En er is geen alternatief voor het hoofdnet nu. Niet de bus, metro of tram.
Huup. Zeker denigrerend die Remunj. Het lijkt me logisch dat een vereniging - de 'ver' in de naam ROVER- primair de mening van de leden vertolkt.Geitenwollenfiguren, hoe komt hij er op..
Ja die geitenwollen figuren bestaan nog steeds. Schijnen ook namens mij te spreken als ik hun uitspraken zo hoor.Is apart want ze hebben mij nog nooit gevraagd of ze mijn woordvoerder mogen zijn.