Maar kennelijk is die mevrouw na 40 jaar niet verder gekomen dan treintjes in elkaar te schroeven.
Zeker als in de pers breed wordt uitgemeten dat je personeel ontevreden is en en masse vertrekt.
@Peter ik denk dat je bedoelt een lagere omzet
Maar dan vraag ik mij af of zij kaas hebben gegeten van de economische realiteit. Lagere prijzen betekent een hogere omzet en nog meer verlies.
(....) Produkten werden onder kostprijs geproduceerd (....)
Produkten werden onder kostprijs geproduceerd
Overigens is verkopen onder de kostprijs, met als doel omzet-aantallen te verhogen, een vaker toegepaste management-aanpak.
En dus,..... jammer joh, eigen schuld dikke bult, typische managers opmerking van de huidige tijd, wel even vergetend, dat mevrouw 40 jaar lang knaken heeft binnengebracht.Want wat kost 5 dagen en een goudenspeld én een warme handruk.Inderdaad, dat kost respect opbrengen en menselijk zijn.
Dat zal best, maar als je na 40 jaar nog steeds ongeschoold werk doet, moet je niet vreemd staan kijken als iemand anders hetzelfde werk, maar veel goedkoper gaat doen. Dat van menselijkheid klopt allemaal, maar de consumenten willen een zo laag mogelijke prijs betalen................- Peter
Het is natuurlijk wel zo dat die 100 mensen allemaal een taak hadden.Stuur je ze naar huis, dan blijven er 100 taken liggen.