Je opvatting over niet naar buiten gaan in zo'n geval kan ik het niet helemaal mee eens zijn, ik begrijp het risico wat je schetst van elektrocutie gevaar maar binnen blijven is ook niet bepaald het meest veilige.Er is ook altijd nog een risico dat er wat in de brand vliegt bij zo'n ongeval en dat is hier ook nogeens gebeurd, dan wil je echt niet binnen blijven...
Staat nu op NOS:
Vergeet ook niet dat jongeren met een telefoon in hun hand geboren worden inmiddels. Alles wat je kan ermee gebruiken ze ook. En delen het direct. Dat kun je ze niet kwalijk nemen dat zijn gewoon veranderingen die bij het leven horen.
...En uiteraard met alle respect, het aanwezig zijn op ongevalssites zegt in feite niets over expertise..?....
Zo'n filmpje is alleen maar sensatie kweken. Voegt werkelijk helemaal niks toe.Bart
Ik neem het de filmer ook niet kwalijk, maar de journalistiek.Ik blijf erbij dat wat er in de trein gebeurt niks met verslaggeving te maken heeft. Journalistiek is objektieve verslaggeving over het ongeval dat hier gebeurt is. Wat er dan naderhand in zo'n trein gebeurt voegt niks toe aan het feit behalve het "smeuig" maken van het gebeurde.Bart