Tams heeft ooit een sniffer apparaat gemaakt waarop je een mobile station kan aansluiten en gebruiken. Uiteraard heb je dit niet echt nodig met iTrain maar het kan.
Marklin rijders kunnen in het algemeen slecht tegen kritiek.
Toen ik zei dat een ik een CS3 het meest verschrikkelijke ding vond om trein mee aan te sturen, meende ik dat echt uit de grond van mijn hart. En dit is voort gekomen uit gebruikerservaring. Als iemand vraagt welke centrale hij moet kopen zal ik dat ook blijven 'preachen' dat elke ander ding beter is omdat het niet nog slechter kan zijn. Daarbij komt dat ik nog steeds niemand ontmoet is die lovende woorden uitspreekt over de CS.
Uiteraard heb ik ook een mening en die hou ik lekker voor mijzelf.
Marklin rijders kunnen in het algemeen slecht tegen kritiek. Ik heb dat al vele malen (op dit forum) gezien. Blijkbaar mag niet gezegd worden dat er betere, fijnere en goedkopere alternatieven zijn. Ik vind de bijdrage van Bask waardevol voor de TS van het originele topic. Het zou jammer en beschamend zijn als deze info wordt verwijderd. Maar de aanvallen op bask mogen wel verwijderd worden. Die dragen niet bij.
Alle argumenten die Bas aandraagt waarom hij het een slecht apparaat vind zijn in mijn opzicht behoorlijk steekhoudend.
.... het is Bas die de grootst mogelijke haat heeft naar Märklin .....