P.s.: Als iemand nog zijn Multimaus geüpdatet moet hebben, dat kan gratis op onze stand morgen!!!
Als beginner heb ik me vandaag op de stand van Domburg uitgebreid laten voorlichten over een probleem met blokindeling waar ik mee zit bij een schaduwstation ( zie mijn post in het Beginnersvragenforum ). Mij is een DTS88n-CS geadviseerd om de bezetmelding op de blokken aan de centrale door te geven en deze heb ik daar dus aangeschaft. Was heel verhelderend voor mij, vriendelijke uitleg en gelukkig was het ook nog rustig zo vroeg op de vrijdagmorgen. De handleiding over de precieze aansluitingen op de site is voor mij echter nog wel even een dingetje als electronica-analfabeet ( ik kwam bij dat soort vakken op school nooit hoger dan een 3 ), dus wie weet zijn er nog forumleden die mij daar met behulp van het geplaatste tekeningetje wat extra uitleg kunnen geven. In elk geval gauw maar eens in Ermelo langs ( het is lekker in de buurt ) om nog wat meer kennis op te doen. Een mooie dag 2 gewenst morgen!
Een aantal standhouders gaan niet naar een 2e Houten op Rail(s).
Waarom toch iedere keer dat, in mijn ogen, zinloze vergelijken?Andere organisator, ander evenement, andere locatie!]
Het is maar net wie je spreekt en hoe zijn dag is verlopen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Leef en laat leven!
Hahaha, doet me denken aan een klant die vanuit zuid Holland een tripje maakt naar Zwolle, omdat een treetje eieren daar 2 euro goedkoper is.........