De gele Plan V en de toekomstige groene Plan V hebben voor het eerst een Plux 22 in de motorwagen en een Plux 16 in de dummy car.In de oude Plan V van een paar jaar geleden zitten 2x een Plux 16 decoder interface.Er waren destijds diverse plannen voor aanpassingen aan de Plan V.Kijken welke ze hebben uitgevoerd. Het decoderverhaal dus niet. (behalve dan de aanpassing van 16 naar 22 Plux)De groene komt nu voor het eerste met NS vignet uit.
iets wat me nog opvalt nu ik door men xls file aan het gaan ben ivm de aankooplijst/bestellijst :Nog een boel van de aankondigingen van 2022 zijn nog niet uitgeleverd.
Diverse merken nemen het niet zo nauw met het halen van eerder beloofde levertermijnen.
Dat zal komen door de logistieke verstoringen als gevolg van lockdowns.
In elk geval heeft roco nu de kans om voor het eerst een correcte uitvoering van dit rijtuig te maken.Aantal ramen, opschrift Speisewagen (aantal en lettertype), nummer en als het aan mij ligt ook met goud bedampte ramen. Dat laatste zie ik echter nooit gebeuren in model.De plaatjes uit BrusselBart
Die bedoelde ik!We zullen zien wat Roco er van bakt, ik bestel de set in elk geval.