Hierbij mijn werkwijze bij de verouderde wagon:Veerbladen: drybrush met MIG medium Rust (MIG-0040)Onderstel en buffers: MIG Rust Tracks (MIG-0034) niet dekkend aangebracht zodat het zwart er nog doorkomtOpbouw: drybrush met MIG Dust (Mig-0072), daarna langs de stalen balken, scharnieren en sluitingen drybrush met Mig Matt Black (Mig-0046)Hierna heb ik nog wat details aangetipt zoals de sluitingen met Mig Dark Compass Ghost Gray (MIG-208) en de bv de handels van remmen en kettingogen nog wat met geel aangetipt (was op de vorige foto nog niet gedaan, op onderstaande wel).Zit er nog aan te denken om er uiteindelijk een matte vernis laag of te te doen (met airbrush) maar dat weet ik nog niet zeker.Voor alles (en met name het drybrushen) geldt wel rustig aan en je tijd nemen om het op te bouwen. Extra laagje erbij kan altijd, als er te veel opzit is het lastiger om het er weer af te krijgen.NB de MIG kleuren zijn nog de oude bekende potjes met gele schroefdop. Ik weet niet hoe ze corresponderen met de nieuwe Atom serie. Gr. Frank