Als "handelaar" huur ik één of meerdere tafels/kramen bij een beurs, ongeacht welke, dan is het aan mij wat ik wil verkopen om de kosten van de huur uit te krijgen. Ik moet alleen aan de voorwaarden van de organisatie houden. Er zijn genoeg handelaren die en nieuw en 2de hands verkopen moeten deze op kosten gejaagd worden door te splitsen en extra personeel te hebben. Hoe vaak zie ik niet in de commentaren staan dat men graag bij kopen in de winkel het model wil zien. Dit geldt ook voor veel mensen die gebruikte "vitrine model" willen aanschaffen. Ook zijn er genoeg hobbyisten die geen groot budget hebben.Marc
Uhm, betaalmuur? Nee, aanklikken en klaar. Nog nooit een rekening gehad. Dus wat HIER dan illegaal aan is...
Heeft Martijn Haman ook een gratis abo zonder dat hij het weet....
Het is niet aan Biessendorf gericht en zo moet je het ook niet lezen.Ik zie niet in wat er aan de opzet van de beurs gewijzigd moet worden. Houten is Houten met altijd dezelfde diversiteit in aanbod en publiek.
5000 bezoekers (volgens het begin van het AD artikel, maar dat lijkt me wel heel veel) maal (minstens) 8 euro = €40.000 + betaling van standhouders. Nou, dan zou ik als organisator maling hebben aan meningen op BNLS.
Het artikel is de moeite van het lezen niet waard.TL:DR versiePiet koopt lantaarnpalen voor H0, hij maakt zijn banen nooit helemaal af;Zijn kleinzoon twijfelt tussen N spoor en H0 en vind alles erg duur;Een standhouder staat er met zijn zoon en heeft deze stand/shop zodat hij zijn hobby kan bekostingen;De gemiddelde leeftijd op de beurs is 60+