Ik wil niet vervelend zijn, maar kan je misschien een wat 'Nederlandsere' beschrijving geven met tenminste volledige/kloppende zinnen. Ik kan er zo weinig kaas van maken om eerlijk te zijn
Stroom op de decoder rood en zwartAchteruit ok,draden wisselen sluitingRood zit rechts ,zwart linksOp de motor direct beide kanten goedVerlichting is OK en wisselt ook met de rijrichting,maar de loc met licht voor op aan rijd niet
Wat is hier niet nederlands aan
heb een loc die 6 uur reed zonder probleemIn koploper automatisch rijden opgenomenIk heb een loc die 6 uur lang zonder problemen heeft gereden met koploperKomt op station gaat zoemen en niks meer,wel gelijk sluiting op de baanPlots komt de loc op het station en niks werkt meer. Er was meteen kortsluiting op de baananaloog rijd deze primaAnaloog rijdt deze primaOude lenz decoder erinRijdt de loc enkel achter uitZowel analoog als digitaalToen heb ik de oude Lenz decoder er in gedaan en reed de loc enkel nog achteruit, zowel analoog als digitaalstroom op de wielen achteruit OK,vooruit sluitingStroom op de decoder rood en zwartAchteruit ok,draden wisselen sluitingBij god geen idee hier...Rood zit rechts ,zwart linksDe rode draad zit rechts aangesloten op de decoder en de zwarte linksOp de motor direct beide kanten goedIk heb echt geen idee? Ik vermoed dat je probeert te zeggen dat je de motor goed heb aangesloten
dan lijkt mij de conclusie duidelijk, de decoder is defect.
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect naar anderen en het forum
Ik zou zeggen: als je niet begrijpt wat er gevraagd wordt, reageer dan niet. Er wordt een vraag gesteld over decoders, niet over taal.
Nieuwe decoder erin en kapotte Uhlenbrock retour.