SturingDe huidige collectie wagons en loks bestaat uit een verzameling van Fleischmann en Roco, alles nog analoog DC. Tien jaar geleden kwam digitaal net op met de Multimaus etc, dat was destijds vrij prijzig en daarom de switch niet gemaakt. Volgens mij ontkom je nu niet meer aan digitaal als je een leuke set treinen op de baan wil hebben rijden, en 2 van de 3 aanwezige loks (Roco) kunnen worden omgebouwd, dus overstap naar digitaal lijkt mij vrij voor de hand liggend. Ik zie voornamelijk Z21 (start) voorbij komen, is dat een systeem dat aan te raden is? Zijn er beperkingen of andere digitale systemen die jullie aanraden?
RailsOmdat ik ooit met een kleine Piko startset ben begonnen is daar de verzameling rails op uitgebouwd. Er is een collectie R2/3/4 bochten, veel rechte stukken en een wissel of 16. Ik vond destijds Piko rails al lichtelijk fragiel en lastig recht te leggen. Verder zit er natuurlijk geen bedding bij waardoor ik toen met een ondergrondje van kurk en zelfgemaakte bedding dit heb gerealiseerd. Vraag is nu of ik verder wil bouwen op Piko of dat ik de hele handel verkoop en inruil voor een ander type. Ik zie veel Roco GeoLine voorbij komen en veel van jullie verkiezen dit volgens mij ook boven RocoLine? Wat zouden jullie doen in deze positie?
Tien jaar geleden kwam digitaal net op Rails Ik zie veel Roco GeoLine voorbij komen en veel van jullie verkiezen dit volgens mij ook boven RocoLine? Wat zouden jullie doen in deze positie?
...(Cs3 is een onding, niet kopen)...
Cor, ik heb hier op het forum al 4 of 5 klaagmuren volgekalkt met waarom ik het een onding vind. Zelfs heb ik een review filmpje gemaakt van dat dingSamenvatting:Nummer #1 klacht: uitermate gebruikersonvriendelijke bediening.- slecht / moeilijk bedienend touchscreen- geen knoppen voor functies, alles is touchscreen- vendor locking- geen Xnet of Lnet bus - je kan geen enkele handregekaar gebruiken behalve een mobile station.- die kan je niet makkelijk bekabelen op afstand.- geen andere terugmeld bus dan s88- geen draadloze handregelaren mogelijk- nodeloos duurHet is dat ik haast heb anders was dit lijstje nog 2x zo langMvg,Bas
CS app
Deze electronica schijnt niet goedkoop te zijn
Lijkt mij beter om te inspireren
Het was dat Cor er om vroeg.
Nou, toch al vanaf begin 80er jaren (vorige eeuw).