Schijnt ja. Dus niet Tapatalk of reclame voor de eigen toko.
ik begin me zomaar ineens te irriteren aan deze constante reclame uitingen van Martin.
Heel handig, ik kreeg even een PM met een verzoek dit uit te zetten. Bij deze bedankt en gedaan.
Geachte heer Halma,Uw waarneming omtrent het aanpassen van mijn reactie is zeer juist. Deze is dan ook gebeurd, nadat ik mijn bericht gepost had en terug las. Ik kwam toen tot de conclusie, dat mijn tekst mogelijk tot verwarring zou leiden en heb vervolgens deze aangepast door het toevoegen van: (dus mijn reactie).Daar heb ik 1 minuut en 36 seconden over gedaan. Voor deze langzame reactie mijn excuus. Het is mogelijk leeftijdsgebonden en/of de dag van de week. In een volgend voorkomend geval zal ik mijn best doen de tekst zorgvuldiger door te lezen, alvorens hem te plaatsen.
Maar ik stoor me aan die Arabische teksten die Hans Reints in zijn handtekening heb staan.
En mocht er in het (recente/verre) verleden iets tussen jou en Ronald voorgevallen zijn,
Ik heb ook een puntje waar ik me aan stoor. Ik hoopte dit voor altijd voor me te houden. Maar ik stoor me aan die Arabische teksten die Hans Reints in zijn handtekening heb staan. Ik weet ook wat er staat, [/u] @Hans keep up the good work Mvg,Bas
Ik vraag mij oprecht af waarom er zo’n sarcastische ondertoon gebruikt wordt. Is toch helemaal nergens voor nodig! En mocht er in het (recente/verre) verleden iets tussen jou en Ronald voorgevallen zijn, zet hem dan op negeren. Zie je niet wat de ander schrijft. Dat houdt de sfeer hier een stuk beter dan dit sarcastische gedoe!