Moet zeggen dat de banen ons een beetje tegen vielen. Het reed allemaal wel netjes digitaal, waar het natuurlijk om ging, maar we misten een beetje de aankleding op de banen.
Dus als ik wat 'nuttigs' heb gefabriekt, wil ik ook wel een keer op zo'n infodagje komen Mvg,Bas
- Algemeen als goed en betrouwbaar in de markt liggen. Klein voorbeeld: Als een product en de ondersteuning goed zijn, vind je er ook weinig vragen over op fora en facebook. De fabrikant en dealers vangen de vragen meestal al af voordat ze online verschijnen. Als de ondersteuning niet effectief is vind men veel van de vragen op social media.Kortom: Ontzorgen is het belangrijkste!
Sta me toe, je draaft een beetje door in je enthousiasme.
Er zijn legio digitale producten die prima werken, van allerlei merken, al lang uit ge-engineerd en voorzien van nette gebruiksaanwijzingen. Maar dan worden nog legio vragen gesteld en fora vol gekletst. En die vraagstellers worden allemaal prima geholpen op diezelfde fora door gebruikers die er net effe wat meer affiniteit mee hebben of ervaring en er komt geen fabrikant of dealer aan te pas. Die eerste moet gewoon zorgen voor goede spullen, soft of firmware (updates) en documentatie en de tweede treedt wat mij betreft op in gevallen van defecten of garantie.