En als je al die moeite van zelf bouwen niet wilt doen, dan is mijn opvatting: blijf lekker op 16,5 mm rijden. Want waarom zou je iets buitennissigs als 18,2 mm nemen als dat ook niet correct is? Dat bedoel ik met even nat: 16,5 is niet goed, maar 18,2 ook niet. Dus als je uit die twee moet kiezen, neem dan dat wat het meest algemeen verkrijgbaar is.
En word dit merk ook in Nederland verkocht of kun je het alleen via internet kopen?
De enige optie, als je echt naar 17,5 wilt, is om zelf te bouwen met voorhanden zijnde losse onderdelen. En of je die nou van een P4 leverancier betrekt of van een andere bron, dat is toch om het even?
Maar doordat 16,5mm niet goed is en P4 niet goed voor mij is heffen zij elkaar op!!
Om precies te zijn zit er een verschik in van 0,13mm dat is 130μm.Waar praten we over?
Ik vind het een beetje raar.Ik zie wat in breedspoor en bijna iedereen vind het maar niets :-| Ik weet het nietIk weet niet of het zin heeft om hier verder te posten.
Is dat van de fabrikant of van een winkel?
Ik vind het een beetje raar.Ik zie wat in breedspoor en bijna iedereen vind het maar niets :-|
Maar iedereen heeft het al over treinen er over laten rijden.Ten eerste heb ik het nooit over rijden gehad.Dus ik weet niet wie daar over begon.
Ik heb al de beslissing genomen om breedspoor te gaan rijden.