Dat is helaas wel een risico aan dineren in de trein, in het geval van verstoringen is het lang niet altijd mogelijk om ad-hoc nog een mooi 'rondje' te maken van de gewenste duur.
Dat is een wijd verbreid misverstand: het lijkt misschien niet veel wat op je bord ligt, maar alles bij elkaar is het zo uitgebalanceerd, dat je voldaan van tafel gaat. Als je tenminste geen hamburgers-met-frites-naar-binnen-slokker bent. Die hebben nooit genoeg.....
Gaat het hier nu over die nieuw aangekochte rijtuigen of wordt het een recensie website waarbij iedereen zijn portie voer en ervaring beoordeeld?
Bovendien zoals al aangehaald,restauratierijtuigen waarin eten word geserveerd,dat bespreken hoort er in een bepaalde mate mijn inziens ook bij.
In die 15 rijtuigen worden geen maaltijden bereid of genuttigd. Staan gewoon gruwelijk in de weg te staan op Watergraafsmeer Dat er over Diner Train geschreven wordt kan eigen wel in een eigen topic.
Waarom staan ze in de weg??
Voor de rangeerders stonden ze flink in de weg langs het service perron. Nu staan ze op spoor 342 waar ook die rood bekladde mat’64 Karel staat.
Tsja, uiteindelijk is NS niet de enige vervoerder daar, al denkt men daar soms weleens anders over
Ik vroeg niet waar, maar waarom. Ik kom met enige regelmaat op de Watergraafsmeer, en ik heb zelden alle service perrons vol gezien.