Hoi Jan,Zijn het modules van 80x100? Zijn die niet te zwaar om op te klappen? Qua baanplan kan ik er maar eigenlijk weinig mee, wat is de achterliggende gedachten van dit ontwerp?Groet,michel
In de wisselverbindingen tussen beide rechte sporen heb je een stukje recht tussen de wissels gepland. Waarom is dat?Als je de wissels direct tegen elkaar legt zonder dat stukje recht, dan win je nuttige spoorlengte en je wint ook diepte.Je hebt nu bedacht om er 3 opklapbare delen van te maken. Maar als je de constructie niet al te zwaar maakt kan het misschien wel in één stuk. Dat scheelt je gedoe op de naden van de secties.
Dag Michel, dit baanplan kan ik kwijt bij een diepte van 62 cm. Dat valt dus mee. Het idee is een verbinding tussen rangeerterrein en fabrieksterrein. Het tijdperk is de jaren vijftig, zodat ik kan rijden met stoom, diesel en (diesel)elektrisch.Gr. Jan
In de encyclopedie hier op het forum vind je bij john allen's timesaver een combinatie inglenook/timesaver.Derde plan van boven lijkt me voor jou een goed ontwerp .Rangeerplan met spelelement.https://encyclopedie.beneluxspoor.net/index.php/John_Allen's_TimeSaverAfbeelding 03